30 december 2010

10 Det Här Hade Jag På Mig Idag

Första dagen på kontoret efter julhelgen. Det var inte många på plats och inga kundbesök inplanerade, så jag passade på att klä mig i kläder av mjukiskaraktär. Jag var klädd i en svartgrå på bredden randig trekvartslång tight klänning i trikå samt svart halsduk virad runt halsen. Jag vet att vissa tycker det ser helgalet ut men det är faktiskt lite Sonia Rykiel över det hela.


Min blogg kommer inte att bli en dagens outfit blogg, men nu som då kommer jag kanske att bjuda på en bild eller två som visar vad jag har i min garderob. Ni kommer att förstå att jag är en person med varierande klädstil. Jag klär mig efter humör och är otroligt belåten över att ha ett jobb där jag kan klä mig nästan som jag vill. Ibland blir det plagg à la kostymnisse och ibland blir det helt enkelt Rykiel-randigt..

Inga kommentarer: