17 december 2010

Get Me Started

Eftersom detta forum känns smått obekant för mig så tror jag att jag påbörjar skrivandet på följande sätt: 30 dagar med min blogg! Det går ut på att man skriver ett inlägg per dag under en trettio dagars period. Ämnet är förutbestämt och listan hittar ni nedan..

Dag 01 Om mig
Dag 02
Min första kärlek
Dag 03
Mina föräldrar
Dag 04 Det här åt jag idag

Dag 05
Vad är kärlek?
Dag 06
Min dag
Dag 07
Min bästa vän
Dag 08
Ett ögonblick
Dag 09
Min tro
Dag 10
Det här hade jag på mig i dag
Dag 11
Mina syskon
Dag 12
I min handväska
Dag 13
Den här veckan
Dag 14
Vad hade jag på mig i dag?
Dag 15
Mina drömmar
Dag 16
Min första kyss
Dag 17
Mitt favoritminne
Dag 18
Min favoritfödelsedag
Dag 19
Detta ångrar jag
Dag 20
Den här månaden
Dag 21
Ett annat ögonblick
Dag 22
Det här upprör mig
Dag 23
Det här får mig att må bättre
Dag 24
Det här får mig att gråta
Dag 25
En första
Dag 26
Mina rädslor
Dag 27
Min favoritplats
Dag 28
Det här saknar jag
Dag 29
Mina ambitioner
Dag 30 Ett sista ögonblick

Jag kan inte lova att ni kommer att få ett inlägg varje dag. Dock skall jag försöka knåpa ihop ett första inlägg redan imorgon. Som ni kan se bör det handla Om Mig. Nu tycker jag vi kör igång!

Inga kommentarer: