17 december 2010

Välkommen

Jag vill hälsa alla välkomna till min blogg!

Tro det eller ej men detta är min första blogg. Mitt första blogginlägg. Tanken på att börja blogga har slagit mig så många gånger att jag tappat räkningen men jag har aldrig lyckats slå slag i saken. Men nu är det dags.

Vem är då jag? Bosatt i Stockholm men hemma från en liten finsk stad som jag lärt mig uppskatta mer och mer för varje år som gått sedan jag flyttade. Jobbar som så många andra 8 till 17 alla vardagar. På helgerna görs försök att hinna med allt jag längtat efter under veckorna. Älskar min familj, min sambo, mina vänner. Är osannolikt intresserad av inredning, vackra ting och spännande resor.

Min blogg kommer att handla om allt detta. Och lite till. Den kommer helt enkelt att handla om de små ögonblick som utgör min vardag!

Inga kommentarer: