23 januari 2011

Gnällspik Möter Tråkhelg

Fredag. Jag hade känt mig trött hela dagen och senare på kvällen blev jag krasslig. Natten mellan fredag och lördag sov jag oroligt. Jag steg upp mid-day, drack en kopp honungsvatten med citron bara för att känna att jag inte klarade mer och lade mig på golvet framför TVn tillsammans med älsklingen, kuddar och täcken. Där låg/sov vi fram till sent på eftermiddagen. Mr J lagade snabb middag och smög iväg till butiken för att köpa något gott till mig. Resten av kvällen tillbringade vi framför filmer av olika karaktär.

Idag känns lite bättre men jag är fortfarande trött och hängig. Jag har suttit inne hela dagen och håller sakta men säkert på att påbörja min klättring på väggarna. Har absolut noll inspiration och det är därför jag inte skrivit något inlägg denna helg. Men man hinner i alla fall fundera på livet under en tråkhelg som denna. Vi tar nya tag nästa vecka!


Inga kommentarer: