23 mars 2011

Jag Är En Pillertrillare

Är inte så duktig på att uppdatera bloggen just nu känner jag. Jag leker sjukstuga och har tillbringat några dagar hemmavid. Igen. På grund av detta har jag helt enkelt inte haft inspiration nog att ens öppna upp datorn. Jag bör kanske tillägga att datorn är gammal och gaggig och det tar mig en hel halv timme innan det överhuvudtaget går att göra något med den. Jag borde köpa en ny men har beslutsångest..

Nog om frustrationen kring min dator. Under föräldrarnas besök i helgen blev jag såklart förkyld och natten till måndag vaknade jag med ett otrevligt tryck i öronen. Jag gick till läkaren och fick bekräftat att det handlade om öroninflammation. Och nu sitter jag här och knaprar piller och tabletter om vartannat. Mår hur som helst bättre och imorgon är det nog jobb som gäller.

Ska försöka uppdatera er kring helgens besök och mina senaste projekt. Men det får bli en annan dag.

1 kommentar:

Tenne sa...

Välkommen till klubben! Här äts det också penicillin utav bara den :) Ser ut som en riktig ekorr(e) efter operation av visdomständer och är trött på föda i drickformat. Men det går mot det bättre här också, och vågar mig t.om. ut bland allmänheten idag :)