23 mars 2011

Utmaning I Bilder

Jag hittade en utmaning hos en av mina vänner. Få se hur länge det tar mig att slutföra utmaningen med tanke på att jag inte fotograferar så ofta. Idéen är alltså att jag skall publicera trettio stycken bilder under följande teman - Wish Me Luck:

Bild 1 : Bilder på de jag umgås mest med
Bild 2 : En bild på mig själv
Bild 3 : Någon i min familj
Bild 4 : Något som gör mig glad
Bild 5 : En gammal bild på mig själv
Bild 6 : Mitt syskon
Bild 7 : En bild jag aldrig lagt upp
Bild 8 : En person jag saknar
Bild 9 : Någon i min släkt
Bild 10 : Min favoritplats
Bild 11 : En person jag kan berätta allt för
Bild 12 : Min vardag
Bild 13 : Ett ställe jag älskar
Bild 14 : En bild som påminner om gamla tider
Bild 15 : Barndomsvänner
Bild 16 : Ytterligare en bild på mig själv
Bild 17 : En ovanlig bild
Bild 18 : Min fritid
Bild 19 : En bild jag är nöjd över
Bild 20 : Mina närmaste
Bild 21 : En person som alltid ställer upp
Bild 22 : En tid jag saknar
Bild 23 : En bild från i somras
Bild 24 : En bild som gör mig glad
Bild 25 : En person som alltid gör mig glad
Bild 26 : Personer jag alltid har roligt tillsammans med
Bild 27 : En bild som jag alltid skrattar åt
Bild 28 : En tokig bild
Bild 29 : Den mest aktuella bilden på mig
Bild 30 : Någon jag aldrig kommer att släppa taget om

Inga kommentarer: