28 juni 2011

Det Finns Inga Dåliga Väder

Endast dåliga kläder.. Vi letade egentligen efter nya sneakers till älsklingen, men det var jag som gick hem ett plagg rikare i söndags. Jag hittade äntligen en jacka som tål regn och jag tror att den kommer att användas flitigt. Om inte under sommaren [hoppas hoppas inte] så under hösten i varje fall.


Det är egentligen en herrmodell men jag fick tag i en XS som funkade bra. Och jag gillade verkligen detaljerna så jackan fick följa med mig hem. Att den dessutom var på 50% gjorde inte saken sämre. Och nu hänger den där och väntar..

Och jag har en fråga som faktiskt verkar orättfärdigad nu när värmen äntligen kommit. Får man önska att det skulle bli lite svalare [men bara för en timme eller två] så att jag fick ta med jackan ut på promenad?

Inga kommentarer: