29 juni 2011

Inte Den Vassaste Kniven I Lådan

Det är så jag känner mig idag. Lite trött. Lite oskarpt på något sätt. Det blev sent igår. Mycket sent igår. Inte många timmar sömn kan jag konstatera så här i efterhand. Och jag som egentligen behöver nio timmar för att fungera som en normal människa.

Vi var några från jobbet som drog på spontan afterwork för att "tacka av" två kollegor som slutar nu i veckan. Kvällen började med sol, värme och intressanta diskussioner på Kulturhusets tak. Sedan drog vi vidare till TGI Fridays för lite mat och slutligen landade vi på Pontus by the Sea. Soffhäng och god drink var ledord på sista stället.

Tyvärr [kan man väl säga] hade vi det så trevligt att vi lyckades missa sista tunnelbanan och det blev en promenad genom mer eller mindre hela stan innan jag trött stupade i säng bredvid en älskling. Liten sovmorgon var det som gällde idag..

Inga kommentarer: