4 juli 2011

Den Stora Nötätardagen


Det känns jobbigt det här. Det är den sista arbetsveckan och jag har kritiskt låg arbetsmoral vilket inte drabbar mig ofta. Samtliga projekt är i princip avslutade och det känns som om jag sitter av tiden. Vanligtvis brukar det vara tvärtom. Massor av jobb som jag aldrig hinner riktigt klart med innan det är dags att lämna. Alltid något att lämna över till någon annan..

Men nu sitter jag här. Mumsar på nötter och torkad frukt. Dricker mängder av vatten. Tittar ut genom fönstret medans jag funderar över kvällens aktiviteter och surfar runt bland mina favorit-bloggar. Jag hinner till och med ta några bilder av vattenflaskan och nötterna.. vem gör sånt på jobbet ??

1 kommentar:

D I N A R A sa...

Tack söta!
Man blir bara så mkt gladare av de trevliga sakerna i livet, även om de tycks vara små och obetydliga. Jag skakar av mig saker snabbt och går inte och grubblar allt för länge. Det gör ingen nytta att se negativt! :)
Så är det roligt att gå tillbaka i bloggen o inse att man har det så himla bra!

Åh, vad sugen jag blev på torkad frukt nu haha.
stor kram