19 augusti 2011

Balettuppvisning I Det Svartaste Av Psyken


Ja så beskriver Stockholms Filmfestival filmen Black Swan som igår kväll visades i Rålambshovsparken. En av mina vänner frågade om jag ville följa med. Såklart! var min första tanke. Det var en något annorlunda upplevelse att se på film ute i naturen. Sent på kvällen dessutom. Så jag var inte sen att tacka ja. Det finns en första gång för allt anser jag. Hann dock kila hem innan för att byta om till varma bekväma kläder och packa ner filt och lite snacks.

Nu kallar några timmar jobb här hemma innan jag drar till arbetet för att gå på möten. Idag är det den stora sista-arbetsdagen-dagen eftersom rätt många kollegor slutar. Just idag. Vemodigt. En tackade vi av redan igår genom att äta lunch på fina Coco & Carmen. Kan inte annat än rekommendera deras lunch. Alltid lika gott! Idag blir det fika för de två andra som slutar och på måndag flyttar en nygammal kollega in i mitt rum. Kommer att kännas annorlunda. Men omväxling förnöjer!


Inga kommentarer: