5 augusti 2011

Semestersaknad


Första veckan på jobb är snart avklarad. Det har faktiskt känts lite halvtungt att vara tillbaka med tanke på att jag inte känner mig så utvilad som jag vanligtvis brukar känna mig efter en semester. Befinner mig just nu mellan två av dagens fyra möten och passar på att titta på semesterbilderna. Dom får mig att längta tillbaka. Tillbaka till solen. Havet. Till den goda maten och till värmen från nära och kära.

Men värmen och umgänget hoppas jag få återuppleva redan ikväll när jag skall grilla ihop med älsklingen, syster yster, mams och paps och svärmor. Och Stockholm visar sig verkligen från sin bästa sida så vi kan förhoppningsvis sitta ute länge länge i Hagaparken där vi hade tänkt tillbringa kvällen. Hoppas på att kunna dela med mig av kvällens bravader lite senare med hjälp av några bilder..


Inga kommentarer: