18 november 2011

Helg Och Tankar Kring Bastusaknad


Fredag. Äntligen fredag. Ser verkligen fram emot helgen. Att få umgås med kära vänner, fixa lite med lägenheten, planera inför resan. Ja dylika aktiviteter. Tanken var att vi skulle haft en AW efter jobbet idag igen, men det blev inställd och det är jag nästan glad över. Det betyder nämligen att jag kan få en lugn kväll hemma i soffan.

Igår kväll träffade jag min väninna för middag med tillhörande timmar-långt-prat på Vimmel Bar o Mat. God mat och mysig atmosfär. Passande ställe när kvällarna börjar bli sådär mörka och kalla.

Efter det träffade jag upp älsklingen i gamla lägenheten och vi passade på att basta en sista gång. Som jag tidigare nämnt kommer jag att sakna lägenheten. Men ooo vad vi kommer sakna bastun! Det är nästan det svåraste att skiljas från. Kanske dags att gå med i ett vinterbadssällskap? Något att fundera över i helgen..

Inga kommentarer: