9 november 2011

Vad Händer Här Då



Jag sover, äter, lever jobb just nu. Tyvärr. Vi flyttade i helgen och jag skulle vilja lägga ner tid och energi på vårt nya boende, men just nu ligger det tyvärr lite på is. Men snart. Snart skall jag ha ork för det också.

I övrigt då. Hur ser den närmsta framtiden egentligen ut. Om en vecka blir det besök från Helsingfors vilket såklart innebär en massa roliga programpunkter. Glädjepaus. Jag och älsklingen bokade en semesterresa till Thailand och om några veckor bär det av. Vilopaus. När man sedan kommer hem igen blir det väl av att förbereda julen och hinna med en projektledarkurs och en julfest eller två. Och sedan reser jag hem till Vasa igen. Lång andningspaus.

Nu menar jag förstås inte att det kommer att vara bloggtorka fram till dess! Tro inte det! Men bear with me och all min fart och fläng..

Inga kommentarer: