17 december 2011

Bloggen 1 År


För ett år sedan skrev jag mitt allra första blogginlägg. Jag hade lovat mig själv att försöka ge bloggen ett år och sedan avgöra ifall jag tyckte det var värt att fortsätta skriva. Och det kommer jag nog göra.. Jag är ingen superjournalist. Det vet jag. Och periodvis uppdaterar jag kanske inte så ofta. Men jag finner hur som helst någon slags ro i att få skriva av mig.

Jag är fortfarande osäker på ifall jag hittat rätt infallsvinklar kring det jag skriver och funderar på att kanske renodla bloggen till att handla om ett specifikt ämne. Men eftersom jag startade bloggen för att låta mina vänner ta del av min vardag, så känner jag att jag inte riktigt vill slopa den typen av inlägg. Tiden för utvisa..

Så. Grattis bloggen! Jag hoppas på ytterligare ett givande år ihop med dig och mina läsare!

Inga kommentarer: