27 december 2011

Julfirande Och Hummelbubblor



Jag ville egentligen bara titta in och hälsa er God Jul! Hoppas alla haft en finfin helg.

Själv har jag tillbringat julhelgen i en hummelbubbla. Det inte speciellt trevliga tillståndet namngavs av mig och kära syster yster här om dagen. Ni vet känslan av att vara så förkyld att hjärnan känns som mjuk bomull eller som om en humla bosatt sig där inne. Hummelbubbla.

Julen var hur som helst fridfull och fin som alltid. Maten underbar. Och snäll har jag tydligen varit även i år. Idag planerade jag arbete på distans, men jobbdatorn bestämde sig för att inte samarbeta med husets uppkoppling.

Det går inte som planerat, så istället vilar jag och förbereder mig för kvällens familjeträff med pappas syskon samt familjer. Håller tummarna för att jag orkar delta och önskar er en god fortsättning!

Inga kommentarer: