19 mars 2012

Efter Görväln Följer Ny Vecka Nya Tag

Tillbringade några effektiva men tuffa planeringsdagar ute på Görvälns slott tillsammans med mina kollegor förra veckan. Kan varmt rekommendera stället och kommer troligtvis att besöka det igen. Perfekt för en get away om man vill bort från Stockholm för en natt..


Och vilken mat sedan! Som tagen ur den bästaste av världar. Bland det godaste jag någonsin ätit för att vara ärlig. Och är man matkonnässör som jag [nåja väl att ta i.. men jag fullkomligt älskar mat och har provat mycket om det räknas] så säger det en hel del. Rekommenderas starkt!

Men nu är det ny vecka och ny fokus. Och trots att förra veckan var tuff och vi idag har en kall och dyster dag här i Stockholm, så känner jag mig utvilad och redo att ta mig an världen.

Inga kommentarer: