28 maj 2012

Att Avnjuta En Helg


En hundra procent lugn och skön helg. I fredags var det italienskinspirerad aperitivo after work på Bianchi Café & Cycles och sent besök hos en vän.

Lördagen tillbringade jag på stan med att jaga klänning till helgens stundande bröllop. Hittade en som jag skall hämta ut idag. Två par skor fick också följa med hem eftersom det var rea på ALDO. Hur kan jag ha missat detta ställe!? Jag som älskar skor och accessoarer. 

Och i går låg jag platt i solen några timmar vid Brunnsvikens strand och njöt. Sedan blev det aperitivo på vår egen balkong och teaterbesök på kvällen. Kan det bli mycket bättre än så?


I had a nice and quiet weekend with Italian inspired aperitivos, dress hunting, shoe shopping, sunbathing and a theater visit. Can’t get much better than that can it!

Inga kommentarer: