13 juni 2012

En Vanlig Onsdag

[via]

Det är kväll. Dagen har rusat förbi och jag undrar vad jag egentligen gjort idag. Jag tycker det är viktigt att tänka tillbaka på dagens händelser nu som då. Minnas det som varit bra och göra sig av med negativa tankar innan man somnar.

Jag har såklart jobbat lite. Ätit underbar lunch på Coco & Carmen. Diskuterat drömmar om eventuella framtida yrken med min massör. Jag tog en sväng nere på stan efter jobbet; kollade tyger och annat smått och gott. Väl hemma har jag njutit av en lättare middag tillsammans med ett glas vin och till efterrätt åt jag en stor portion hemlagad rabarber cobbler. Det gäller att veta hur man bäst avnjuter en vanlig dag som denna!


It’s getting late and I’m thinking about today’s undertakings. Nothing special has occurred but I believe it’s good trying to remember the good happenings and getting rid of the bad thought before you go to bed. That's my philosophy! 

Inga kommentarer: