8 juni 2012

Skönhetsprodukter. Utförsäljning. Inga Kommentarer Tack.

Min arbetsplats ligger i princip dörr i dörr med Dermarome och ett par gånger per år har dom massiv utförsäljning på mängder av produkter. Behöver jag säga mer? Jag. Skönhetsprodukter. Massiv utförsäljning.

Under de dagar utförsäljningen pågår, vallfärdar hela den kvinnliga delen av kontoret till Dermarome. Ja vi tillämpar till och med den ”välkända kvinnliga logiken” som säger att vi faktiskt sparar mängder av pengar på denna typ av utförsäljning. Kan man få en lyxprodukt för näst intill inga pengar alls så har man faktiskt sparat pengar.. Nåja.

Hur som helst gick jag såklart dit och kom hem med en kasse fylld av trevligheter. Vad som fick följa med kan ni se bevis på nedan.


Ansiktsmasken från Matis har jag testat tidigare och den är underbar! Decléors serie Hydra Floral testade jag för första gången igår.. hela köret med peel-off mask, essentiell olja och fuktkräm. Love it! Nya favoriter kan man kanske säga..


Dermarome yesterday: lots of luxury skincare on sale for no money at all! I was there. Came out with a nice little bag filled with lovely products. If you haven’t tried them before, I can really recommend the YOUTH HYDRATING MASK from Matis. And the RADIANCE REVEALING PEEL-OFF-MASK from Decléor. Looking for a nice moisturizing cream? Try the HYDRA FLORAL ANTI-POLLUTION MOISTURISING CREAM. This is starting to sound like a commercial, I know, but the truth is that I really love them all. New favourites!

Inga kommentarer: