16 juli 2012

Första Dagen

Sommarsemestern är slut för i år och första dagen på jobbet är avklarad. Jag började veckan lugnt genom att rensa inboxen och vidarebefordra mail till min nya kollega som tagit över. Jag skall börja på halvny kula nu efter sommaren och fokusera på mer företagsstrategiska projekt. 

Men solen har tittat in hela dagen och jag har drömt om att sitta på balkongen. Smutta på något kallt och njuta av bilderna i ett magasin. Kanske får jag tid för några balkongminuter innan det är dags att fortsätta renoveringen. Uppdatering på renoveringsprojektet följer inom kort!


My first day at the office after summer vacation.. It’s been a perfectly still day and I spent most of the time going through my inbox. Not bad at all. But the sun has been shining and I’ve been dreaming of our balcony, a glass of something cold and a nice magazine. Hope to get a few minutes of all that before we continue our bedroom renovation.

Inga kommentarer: