19 juli 2012

Så Det Kan Gå

[via]

Jag kom hem rätt sent igår och första tanken när jag stängt dörren om mig var, ”det där var väl onödigt”. Det var en helt vanlig onsdag kväll, vi förde underhållande diskussioner och det var trevligt, jag drack för mycket rödvin tillsammans med kollegor, och dagen efter [idag] skulle jag gå till jobbet som vanligt..

Nu sitter jag här framför datorn asocial och lätt zombieliknande. Jag känner tyvärr fortfarande att, ”det där var väl onödigt”. Men en stark kopp kaffe ute i solen om några minuter skall väl hjälpa mig på rätt. Om några timmar är nog inspirationen på topp igen..


It’s not always a good idea to drink red wine with your dear colleagues on a Wednesday. Today I’m slightly tired and asocial. Hopefully something that a big cup of coffee in the sun can cure..

1 kommentar:

Colorful Boxes sa...

Vel, man kan inte alltid vare på topp... Men du ska se att med lite kaffe, sol och sen en lugn kväll hemma idag så är du tilbaka till ditt fantastiska du igen imorn!