24 augusti 2012

Fredag Eftermiddag Innebär Helg

renovering för hela slanten

Äntligen fredag. Det har varit en tuff men givande vecka. Alla är tillbaka på jobb, allt börjar dra igång igen och jag får fokusera på strategier och kundbesök och annat som ger jobbet mening. Precis som jag vill ha det med andra ord!

Helgen innebär [som ni med all säkerhet redan gissat] renovering. Den där målfärgen ni vet. Nu skall den äntligen upp på väggen! Utöver det blir det barnpassning igen och jag behöver bege mig in till stan för att hitta ett par plagg inför nästa helg. Berättar mer om det senare.. På kvällens agenda står vin och en bit god mat. I alla fall om jag får bestämma. Trevlig helg på er!


Finally Friday! It’s been a busy week filled with strategic decisions and customer meetings. But those are actually the exact things I love about my work and I am not complaining.

The weekend will be filled with renovation work [surprise], babysitting and some shopping. But tonight it’s all about relaxation, a glass of wine and a portion of tasty food. I wish you all a nice weekend!

Inga kommentarer: