27 augusti 2012

Helkaklat På Bomässa

Så blev det åter måndag och jag har tappat rösten. Jag jobbar hemifrån så att jag inte skall tvingas prata och det går ju bra. Än så länge. Det går långsamt framåt med sovrummet för vi har alltid så mycket annat spännande att ta oss an. Som denna helg när vi besökte boutställningen i Annedal..

Att ha växt upp i en familj som år efter år besökt bostadsmässor runt om i Finland, gör att de lösningar som ofta visas på mässor som denna känns mer än bekanta i mina ögon. Personligen har jag dessutom en fallenhet för äldre lägenheter istället för nybyggnation, men ett par små idéer plockade jag absolut med mig hem.. som denna helkalkade vägg i hallen hemma hos JM. En sådan vill jag också ha!

JM LyxBohem


This weekend we visited the housing expo Annedal 2012. Ever since I was a child, I’ve been visiting fairs like this and I tend to find a lot of similarities [instead of peculiarities as I would wish] between them all. But I did find a few great ideas and the tiled hallway wall is definitely one of them!

Inga kommentarer: