11 september 2012

Flytt Av Fokus

Nu när sovrummet är färdigrenoverat [jag skall bara inreda innan ni får se resultatet] har jag flyttat fokus till vardagsrummet istället och allt jag vill ha gjort innan jag känner mig nöjd. Här kommer några bilder som fungerar som inspiration för mig.

[via]

Sådär lagom ombonat. Mycket svart och vitt och natur som ni kan se. Gärna en kakelugn men då måste vi ansöka om lov och betala rördragning och annat skoj. Så. Vi får väl se hur det blir med det.


Now when the bedroom renovation is finished I have moved my focus towards the living room instead. Some inspirational pictures can be found above..

1 kommentar:

Colorful Boxes sa...

gleder meg till att se bilder från sovrummet!!!! de her bildene var himla fine. skulle gärna haft et så där vardagsrum själv!!!