18 oktober 2012

Bra Slut På Jobbig Vecka


Har inte blivit mycket skrivet på sistone. Jag hittar inte orden i dagsläget. Det är väldigt mycket på jobbet just nu och kvällarna är därför heliga. Kvällarna tillägnas de som står mig närmast, samt mig själv och mina tankar.

Jag kunde gott rensa tankarna genom skrivandet, men jag vill inte att bloggen skall bli ett forum för negativitet. Bloggen är till för det fina i livet!

Och ikväll händer något fint. Tapas med fina vänner och bekanta. Personligen firar jag dessutom "sista" dagen på jobbet för imorgon bär det av till min älskade hemstad. En långhelg hos de jag älskar mest. Inget kan slå det just nu!


Last week’s lack of energy and creativity has resulted in no blog posts. Lots of work and many thoughts could have resulted in more than many posts, but I don’t want my blog to be a center of negativity. My blog is supposed to deal with the good things in life!

And tonight’s one of those nights that I’ve been looking forward to. Tapas with friends! I’m also celebrating this week’s last day at work. Time for a short vacation at my parents place. Not much can beat that right now!  

1 kommentar:

Sabina sa...

Hoppas du fick en trevlig weekend hemma! Själv ska jag på en två dagars kurs till vasa imorgon och ska passa på att hälsa på familjen samtidigt.

Kram Sabina