5 oktober 2012

Fredagstankar

[via]

Vad är det med dessa veckor? Det är måndag, det är fredag. Just nu känns det som om jag lever för helgen och det är inte ett gott tecken. Vad det beror på vet jag inte. Jo delvis vet jag, men inte till hundra procent så det är dags för en funderare och lite nödvändig planering. Och dags för helg som sagt.

Igår kväll bokade vi flyg hem till Vasa och om två veckor bär det av. Som jag längtar. Längtan går inte att beskriva med ord men den finns där fram till dess att familjen möter upp på flygplatsen i ett oktoberfärgat Vasa. Något att se fram emot när höstmörkret faller på. Men nu tar vi helg tycker jag!


Friday. Again? Feels like it’s either Monday or Friday all the time.. not sure that’s a good sign. Anyway. Yesterday we booked the flight tickets to Vasa. Two more weeks of waiting and longing and then it’s finally time to meet up with my family again! Wishing you all a nice weekend.

1 kommentar:

Sabina sa...

Oj, så du är från Vasa... jag är också hemma därifrån :)
Hoppas de två veckorna går fort så du snart får åka iväg. Själv tycker jag att veckorna rusar iväg.

Ha en trevlig helg!
Kram Sabina