7 november 2012

Renovering Sovrum : Det Oinredda

Som ni vet påbörjade vi vår sovrumsrenovering i somras. Efter att ha slitit hårt för att få det mest essentiella klart till ett helgbesök i slutet av augusti, har vi faktiskt inte orkat ta itu med det som jag egentligen sett fram emot mest av allt. Inredningen.


Det är den nybyggda garderobsväggen ni ser, men utöver det.. Ja vi saknar väggbonader, inredningsdetaljer och färg. En ombonad känsla helt enkelt. Men för att kunna skapa harmoni i rummet vill jag gärna ha de större sakerna på plats innan jag börjar flytta runt de mindre.


Sakta men säkert börjar inredningslustan återvända och i helgen påbörjades byggandet av vår nya sänggavel. Hoppas på att avsluta det projektet snarast för att sedan ta itu med gardinsömnad, tavelhängning och prylflyttande. Återkommer med nya bilder när allt är klart.

3 kommentarer:

Tenne sa...

Ser ju faktiskt ut som om väggen alltid funnits där! Det ska bli spännande att se resten av rummet också :) Men insidan av garderoben kan jag komma förbi och kika på en annan gång!

Mikaela sa...

Ja visst ser det ut som om väggen är "orginal"! Med den mängd jobb vi lade ner så skulle jag vara besviken om det inte blivit så bra..

Ja du får nog komma förbi och kolla den redan proppfulla garderoben.. svårt att ta bra bilder där inne :)

Colorful Boxes sa...

Ser jätte fint ut, Mikaela! Ser frem emot att se mer! :)